14 februari

Spenderade Alla Hjärtans Dag med Albin hemma hos honom och det var jätte mysigt! Han överraskade mig med blommor och sådant, har alltid "önskat" mig blommor hehe, nej men det var ju super gulligt av honom. Har haft en jätte rolig och bra helg, och det är så skönt att vara ledig från skolan idag, behövdes verkligen! Febern är borta också, förkylning med snart. Så allt känns som bra! Vad gjorde ni i lördags då? 
 
 
 
 
 

NY BLOGG

Jag har förresten skaffat en ny blogg som heter http://mbetilla.blogg.se/
Jag kommer blogga på båda, fråga mig inte varför haha.. Det är väl nog för att jag ej kan släppa taget om denna, men vill som början om från början fast jag ville som ha kvar alla inlägg så då var det smartast att skapa en ny. Om ni orkar kan ni ju läsa båda haha!
 

Stormy Monday

Gjorde en cover en snabbis, älskar att sjunga denna låt så mycket! Man är lixom fri att göra vad man vill. 

TATTOO

Igår gjorde min bästa vän Jenny sin fjärde tatuering och jag är så himla avundsjuk! Jag har velat tatuera mig huur länge som helst nu men får ej för mina föräldrar. Känns lite tråkigt.. Jag har redan massvis med ideér! 
 
 
 

SÄLJER KLÄDER

Hej!! Eftersom att jag ej bloggar längre så tänker jag använda min blogg mer till att sälja saker, som till exempel kläder. Idag har jag kollat igenom min garderob och jag använder kanske 30% av det jag har och jag vill inte slänga kläderna så kan ju sälja dom! Vissa kläder har jag aldrig ens haft på mig haha. OCH BILDERNA är inte så fint tagna, jag har sämsta kameran och jag är bara dålig på ta bilder, men ni ser ju i alla fall hur dom ser ut! Jag har myycket mer kläder men bilderna blev föör dåliga, får ta om dom någon gång då jag har tid!
 Byxor från cubus, storlek XS.  200 kr
Jeans shorta, storlek XS. Men den är ganska stor i storleken, fast det kanske den ska vara! 100 kr (aldrig använt)
 
Storlek S. 150 kr 
 
Kort tröja från Gina tricot storlek XS, jag har aldrig vetat vad jag ska ha den till men den är fin till långa kjolar till exempel och jag använder ej det! 100 kr (bara använt två gånger)
 
Hör av er på facebook när ni vill, om ni vill köpa något!

16 AUGUSTI

Hallå där! Länge sen sist! Jag har varit hos min pappa i Göteborg en vecka sedan for jag till ett vandrarhem några mil utanför götet och var där en till vecka med min pojkvän och två kompisar, jättee roligt! Nu är jag hemma och ska ut på äventyr ikväll, har saknar Skellefteå. Ska fortsätta fixa mig och sedan drar jag ut! Ha det bra, puss

HEAR YOU ME

Har ni lyssnat på den låten? Hear you me - Jimmy Eat World, sååå bra!!
Ligger här i mammas rum och lyssnar på musik, fast jag egentligen borde vara ute och sola nu när det är så bra väder men det är nästan för varmt alltså. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vara ensam tror jag, har varit det ganska mycket på senaste på tiden. Vet inte om jag gillar det, vill inte tänka på det så det är nog bra ifall jag inte vet, man behöver inte alltid det. Hoppas ni har det braa och inte dör av värmen... Kram!
 

7 BILLION PEOPLE IN THIS WORLD, 7 BILLION SOULS, AND SOMETIMES ALL YOU NEED IS ONE

 Låten är ganska seg, "kom på den" direkt jag spelade in, brukar göra så. Bara hittar på något snabbt, så som jag känner just nu eller så. Låten är ju verkligen inte färdig än det är mycket jag har kvar om den ska bli en riktig låt, den är ganska seg och har inte så mycket text men jag jobbar på det.

 

"Men ändå så visste jag inte

jag visste inte helt klart om det var vi två

eller om jag skulle fortsätta leva ensam utan honom

min så kallade andra halva.

 

Jag visste ingenting då förutom att det gjorde ont

och jag har aldrig haft någon sådan smärta förut.

 

Visst är det konstigt?

 Att älska någon så mycket att du skulle kunna ge upp allting i världen bara för att vara med den.

Just den människan

en människa av alla i världen.

Men han gör mig lycklig

han får mig vilja leva

leva mitt liv med honom, just honom. "

 

Det är en dikt jag skrev då jag och William hade gjort slut, ett litet tag. Jag brukar faktiskt skriva dikter, inget jag skäms för heller ifall någon skulle tycka det är töntligt! Gillar att skriva och uttrycka mig. 

 

Gjorde egentligen ett collage av några bilder vi har, slängde som bara ihop dom, tänkte inte riktigt på att göra det fint, så det collaget får ni kanske se någon annan dag ifall jag inte gör om det.
Om några månader har jag och min pojkvän varit tillsammans i 2 år. Bästa tiden i mitt liv, med den bästa människan på hela jorden. Är uppe ganska tidigt idag med och började bara tänka på oss två. Jag saknar han, nu när han är hos hans mamma. ♥

20 JULI

Hallå där! Har precis ätit god mat och har fixat mig medans jag lyssnar på musik. Ska umgås med Ida ikväll och vi får se vad vi hittar på för nåt. Förresten ni ser bilden på mig och Jenny i menyn? Jag ska byta den, eller Fanny ska, för jag vet ej hur man gör. Ni ser väl att den är oskarp så det blev inte så bra! Bara så ni vet. I alla fall, hoppas ni får en trevlig kväll. Kraam!

INGET SPECIELLT

Kan ej sova så sminkade mig och fixade håret, ganska roligt faktiskt, brukar göra det ibland när jag har väldigt tråkigt. Annars så kollar jag på One Tree Hill, ser om serien för tredje gången haha. Ingen klår den serien! ska fortsätta kolla, kram på er!
 
 
 

16 JULI

Är just nu hos min vän Jonas och bara kollar på tv och kollar runt på tumblr. Jag och Najah ska nog snart cykla hem, det blir att sova direkt. För jag, William, Mamma och min bror ska till mormor och äta surströmming imorgon på dagen. Blir nog gott och mysigt, kram!!

TATUERINGAR

Det här är två bilder jag har sett på tumblr flera gånger och jag tycker dom är så fina. Så inspirerande på något sätt, önskar att jag kunde rita så. Nej men direkt jag ser bilderna tänker jag på tumblr och jag vill tatueria in dom på min vänstra arm. Jag har andra förslag också, vill tatuera in "U2" ni vet bandet? Det är det första bandet jag  någonsin älskat, eller ja älskar. Har gillat dom sen jag var liten och dom förtjänar att sitta på min arm haha. Nej men jag längtar så mycket till jag fyller 17 då jag äntligen får tatuera mig för mamma och pappa, då jag äääntligen kan börja på min sleeve!

FEMALE ROBBER

Sitter på Williams balkong och lyssnar på musik och tar lite bilder så där. Vi ska snart cykla till Konsum och köpa något smarrigt. Även fast jag är sjuk så är jag glad, det är nog pga musiken och tumblr. Oj juste, William också. 

NICE CLOTHES

Hittade just skit snygga kläder på en rätt så billig hemsida! Det är i sånna här lägen jag önskar jag hade ett sommarjobb så jag kan shoppaaaa. 
Malin, '97, Skellefteå, Musik.